راز ماندن
 
 
 

راز ماندن
ارسال شده در پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, - 2 PM

كوه پرسيد ز رود ** زير اين سقف كبود ** راز ماندن در چيست ؟؟!!!! ** گفت : در رفتن من

** كوه پرسيد : و من ؟؟!!!! ** گفت : ماندن تو !!!! ** بلبلي گفت : و من ؟؟!!!! ** خنده

اي كرد و گفت : در غزل خواني تو !!!! ** آه از آن آبادي ** كه در آن كوه روَد ** رود مرداب

شود ** و در آن بلبل سر گشته سرش را به گريبان ببرد ** و نخواند ديگر ** من و تو ، بلبل

و كوه و روديم **

راز ماندن جز ** در خواندن من ** ماندن تو ، رفتن ياران سفر كرده يمان

نيست ، بدان !!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:00---12 شهريور 1393
عالی بود

پویا
ساعت20:42---21 دی 1392
خوب برای همین هم هست که می خونمت و با تو می مونم.
پاسخ:!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده فاطمه